Thursday, February 24, 2011

-penat lelah-


Assalamualaikum,

Akhirnya!! rindu kat blog.. Maaf sangat tidak sempat nak update blog... Sibuk dengan PRK MPP USIM sesi 2011.. Tepat pukul 6.00 pada 21 februari 2011 keputusan telah diumumkan oleh TNC HEPA USIM..

Alhamdulillah, aku terpilih sebagai salah seorang dari mereka.. Aku bertanding untuk kawasan fakulti, FST.. Ada 4 calon dan aku calon no.3..Tidak pernah menyangka aku akan terlibat dalam MPP. selama ini hanya berangan dalam mimpi saja. Tapi ALLAH itu Maha Kaya dan Pemurah, Dia berikan aku sesuatu yang luar jangkaan.. Aku terima dengan redha apa yang sudah ditentukan oelh qada' dan qadar.. I'allah...

Semalam ada mesyuarat dalam pembentukan kabinet baru.. tapi belum finalise lagi.. jadi, tidak boleh  comment ape2 .. Wait n see..

Catch up with you all later!!

0 comments:

Post a Comment